czwartek, 10 maja 2012

Flormar czyli majówkowe zdobycze

Zakupy we Flormarze były głównym punktem programu mojej majówki. Moje cudeńka nabyłam w centrum handlowym Magnolia, gdzie najchętniej spędzałabym całe dnie i noce. Panie ekspedientki jak najbardziej na plus, choć oczywiście śmiały się, że obchodzę wyspę po raz pięćdziesiąty, ale tak mam w każdym sklepie:) Oto moje nowe kosmetyki:



CIENIE DO POWIEK - COLOR PALETTE EYESHADOW nr7
9g, 24 mc przydatności, wyprodukowane w Turcji przez włoską firmę Kosan


KOLORY - Neutralne, idealne do makijażu dziennego, nie są ani zimne ani ciepłe, jedynie czwarty cień jest bardzo ciepłym karmelem. Nie byłam fanką rozświetlania łuku brwiowego matem, od dnia zakupy tej paletki absolutnie nią jestem.
Pierwszy  cień jest genialnym matowym rozświetlaczem.
Drugi przypomina mi jaśniutki zgaszony brąz 390 z Inglota, choć nieco bardziej wpada w brudno-różowe tony. Idealny do bardzi delikatnego podkreślenia załamania lub jako kolor przejściowy.
Trzeci i czwarty- średnie brązy-neutralny i ciepły
Piąty-gorzka czekolada, ciemny, ale bez przesady.
KONSYSTENCJA-Jedwabiste, satynowe. Z ich winy odstawiłam kredowe, sypiące się  inglotowe maty. Cienie właściwie same się rozcierają.
PIGMENTACJA - Dobra, choć kolory same w sobie są bardzo delikatne.
TRWAŁOŚĆ - Nawet bez bazy trzymają się cały dzień
OPAKOWANIE- Bardzo porządne, wbrew pozorom łatwe do utrzymania w czystości.
CENA - 30-35 zł

swatche bez bazy




RÓŻ I BRONZER - FLORMAR PRETTY COMPACT BLUSH-ON
2x7g, 24 mc ważności




Od dawna marzyłam o tym kosmetyku i muszę przyznać, że się nie zawiodłam. Co prawda różu używam tylko jako cienia, ponieważ ze względu na mój typ urody w pomarańczach na policzkach  wyglądam obrzydliwie, ale brązer/bronzer jest śliczny.

RÓŻ
KOLOR-Pomarańczowo-łososiowy z czerwonymi tonami, absolutnie nie wpada w róż, wykończenie satynowe bez drobinek.
KONSYSTENCJA- bardzo przyjemna, jedwabista.
PIGMENTACJA-dobra, ale łatwo stopniowac kolor, bardzo dobrze się rozciera
OPAKOWANIE- dosyć mocne, ale nie tak bardzo jak w przypadku cieni, na pewno nie wygląda jak luksusowy kosmetyk, ale za to pieknie pachnie:)
WYDAJNOŚĆ- bardzo wydajny, ponieważ jest bardzo zbity i dobrze sprasowany.

BRONZER
KOLOR-Kawa z mlekiem z nutą szrości i miedzi, wykończenie satynjowe z mikroskopijnymi złotymi drobinkami.
KONSYSTENCJA I PIGMENTACJA taka jak w przypadku różu.
TRWAŁOŚĆ- Trzyma się cały dzień.
CENA - 15-16 zł






CIEŃ DO BRWI-EYEBROW SHADOW
3g, 24 mc przydatności



KOLOR - Ciepły średni matowy brąz, ale nie tragicznie ciepły. Coś pomiędzy jasnym a ciemnym cieniem z paletki do brwi Essence.
KONSYSTENCJA-Jedwabista, przyjemna.
PIGMENTACJA-Jak przystało na cień do brwi nie jest mocno napigmentowany
OPAKOWANIE - bardzo porządne, ciężkie, z dobrego plastiku. W środku znajduje się małe lustereczko.
TRWAŁOŚĆ - Nienajlepsza, łatwo przypadkowo zetrzeć go z brwi.
WYDAJNOŚĆ - Konsystencja sama w sobie nie jest wydajna, natomiast ten kosmetyk jest tak ogromny, że spokojnie starczy na pół życia.





5 komentarzy:

  1. Jak Ci się pracuje z tym różem? robi plamy? ten kolor jest chyba trochę niebezpieczny. Pomarańcz!? a może na twarzy wygląda inaczej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo delikatny róż, aksamitny w konsystencji. Świetnie się rozciera, więc trudno zrobić sobie placki, ale...

      Używam go tylko kiedy nigdzie nie wychodzę, ponieważ ten kolor jest dla mnie fatalny. Jeśli masz lekko zaróżowioną cerę tak jak ja, zimną karnację (typ urody lato) to nie polecam. Wygląda dosyć nienaturalnie. Do zimnej karnacji najlepiej pasują różowe róże.
      Jeśli masz dużo przebarwień na twarzy to niestety ten róż może je podkreślić.
      Jest to idealny odcień dla wiosen i jesieni:)

      Usuń
    2. Na twarzy róż wygląda tak jak w opakowaniu, jest to piękny, świeży brzoskwiniowy kolor, ale nie dla każdego.

      Usuń
  2. ech nie ma ideałów ;) to chyba róż nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ideałów nie ma, ale polecam inne róże flormaru w bezpieczniejszych odcieniach:)

      Usuń