sobota, 2 stycznia 2016

Kiedy figlarna Marissa się zmęczy czyli test wydajności cieni do powiek

     Na pewno nie raz zastanawiałyście się jak szybko zużywają się cienie,  szczególnie jeśli zamierzacie zainwestować w droższe kosmetyki. Spróbuję przeprowadzić test - przez cały miesiąc na moich powiekach gościć będzie ten sam cień. 


     
     Na pierwszy rzut wybrałam cień Misschevious Marissa firmy TheBalm z palety TheBalm of Your Hand. Do dyspozycji mam 1 g produktu.



     Dodam jeszcze kilka technicznych szczegółów:) Jestem fanką średnio skomplikowanych makijaży, więc zawsze używam kilku kolorów. Cień o którym mowa będzie nakłaany na 3/4 powieki ruchomej, pędzlem do rozcierania Hakuro H77. Zauważyłam, że zazwyczaj potrzebuję 8 "pacnięć" pędzla w cieniu. Używałam go już 2 razy, więc zostało jeszcze 28:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz